Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2010. október 29., péntek

október

Hát ez a hónap is eltelt, bár nem igazán úgy ahogyan azt
elterveztem. Sajnos kevesebb időm jutott a szeretett
gyöngyeimre. Ez a hónap kivette minden erőmet,
hosszabbak a sötét napszakok, hidegebb van. Nagyon
letargikus, nehezen állok át, lehet hogy öregszem? :)
Na de sebaj, jön a november és majd pótolom az elmaradt
dolgaimat remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése