Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2010. december 29., szerda

Egy hajgumi utóélete


Vágyakozva nézem a szebbnél szebb cabochonokat,
de mivel csóróság van sajna, az ember azzal dolgozik ami
akad. A lányaim tini újságjában volt ajándék a medál lelke,
a többi jött hozzá. Ja és a lényeg... mindíg szerettem volna
herringet füzni, tudom nem nagy valami, de nem találtam
érthető okos leírást. Ehhez a medálhoz nagyon muszáj volt
egy ilyen láncot csinálni, és találtam! Nagyon köszönöm
Szilu hogy felraktad, szuperul érthető, és egyszerű.
Igy elkészült az első herring hurkám, hurrá,
most örülök a fejemnek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése