Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. március 6., vasárnap

Megint takaró


Régi ígéretemet teljesítettem ezzel a takatóval.
Még a nyáron tettem egy ígéretet anyukámnak
takaró ügyben, már nagyon ideje volt teljesíteni.
Az igazat megvallva elkezdtem már egy ideje,
csak nem igen volt kedvem a böszme anyagot
tuszkolni a gép körül. De most neki veselkedtem
és egy délelőtt míg főtt az ebéd befejeztem, hurrá.
Holnap kézbesítem. Most már tényleg fűznöm is
kellene valamit, zsonganak az ötletek az agyamban
megvalósításra várnak. Szombaton gyöngyöket is
vásároltam, bár inkább a címerekhez, de találtam
más klassz dolgokat is. Ugyhogy hajrá én! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a takaród, már régóta készülök én is megtanulni a technikáját, könyvben már tanulmányoztam.Amit eddig készítettem az nagyon kezdő szinten van csak.

    VálaszTörlés