Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. augusztus 4., csütörtök

Szülinap

Nagyobbik lányom szülinapját ünnepeltük hétvégén, 
sütöttem ezt-azt és grilleztünk finomakat. 
Nem igazán szoktam ételeket felrakni a blogra, de ez a kaja 
nagyon bejött a családnak.Andi konyhája nevezetű oldalon, 
Csirkemell őzgerincformában sütve, fedőnéven találtam. 
Nagyon finom frissen melegen, de hidegen is. 


És a lényeg a szülinapi torta, ami már tradicionális: 
A Hugom által elkövetett Joghurtos-gyümölcsös-túrótorta. 
Isteni finom, ha sikerül elkunyiznom a receptet közzéteszem.

2 megjegyzés:

  1. Istenke éltesse a lányodat sokáig! Nagyon szép volt a tortája biztos nagyon finom . Jók ezek a joghurtos-gyümölcsös- túrótorták légyszíves kérjed el a receptjét!:)

    VálaszTörlés