Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. december 11., vasárnap

Alkotok ezerrel...

Megkezdődött a karácsony előtti mizéria. Igaz csak szelídebb kiadásban egyenlőre. Táskákat kellene gyártanom hármat is, ma a kiszabásig jutottam. Mindig közbejön valami, ma a kutyák nem bírtak magukkal, irány az állatorvosi ügyelet, kutya foltozásra. Ez van majd holnap meló után remélem neki tudok állni. Tegnap készítettem egy láncot megrendelésre, majd holnap felrakom addigra már a gazdájánál lesz. Csináltam még két karkötőt is de ezeket is majd később, nehogy elrontsam a meglepit. És igy sorban jön a többi....Közben meg a készülődés másik része. Meg kéne sütni a mézeskalácsot, a linzert, a bejglit, stb. Még jó hogy az alapanyag nagyrésze beszerezve, lefagyasztva. Szóval, alkotok ezerrel....

1 megjegyzés:

  1. Így szeretem, ha vannak terveid alkotsz! Na jó néha közbe akadnak problémák is! Várom mik lesznek a meglepetések?:-))

    VálaszTörlés