Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. március 12., hétfő

Fekete vastag nyaksi




Egyszer már készítettem ilyet fehérben, most rendelésre 
készült feketében. A baj, hogy olyan jó lett, kell készítenem 
még egyet magamnak is mert nehéz megválnom tőle. 

3 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szép lett, nem csodálom, hogy nehezen válsz meg tőle.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű nyaklánc,nagyon szép igényes munka!!!Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm az elismerést, nagyon örülök neki. :)

      Törlés