Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. május 21., hétfő

Májusi mindenféle

Elég régen volt bejegyzésem, sok mindent készítettem eddig 
ebben a hónapban. A kézműves része inkább a
 munkahelyemre korlátozódott. Először az anyák napja, utána
 pünkösd és évzáró projekt. Mutatok pár dolgot, sajnos az 
anyák napi szívecskéket elfelejtettem lefényképezni, pici 
tűpárnák mindenkinek a kezdőbetűjével hímezve. 
 Gyöngyös koszorú.

 A plafon dekorálása tavaszra.

Kicsit a szekrényt is kijavítottam. Ősz óta lehullott pár 
levél és virág. :)
Fejdíszek az évzáróra. Természetesen több példányos 
minden fejdísz, hiszen mindenki szerepel.
 A pünkösdi királykisasszony koszorúja.

És a király kalapdísze.

Na azért fűztem is pár dolgot. 
Készült még ezeken kívül pár, de azok majd később, 
ajándékba készültek és nem akarom lelőni a poént.

1 megjegyzés:

  1. Aktív voltál ezek szerint. Az óvodának nagyon jó hogy ilyen ügyes kreatív dolgozója van, az biztos:-))

    VálaszTörlés