Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2013. február 19., kedd

Pár szó rólam.

 Úgy gondolom egy pár mondatot írok magamról.
 Komárom-Esztergom megyében élek, egy 1600 lelkes kis 
faluban. Ide születtem és itt is maradtam, itt élek családommal,
 férjemmel és két kamasz lányommal.A helyi Egységes
 Óvoda-Bölcsődében dolgozom, mint bölcsődei nevelő.
Az egységes ovi kicsit más mint egy általános ovi, itt a 
kis csoportban bölcsisek is vannak. Az ő nevelésük ellátásuk
 az én feladatom. Persze ez így nincs kisarkítva, a csoport 
20 kisgyerekből áll ebből 5 lehet bölcsis korú. De oviba már
 felvehető a két és féléves picúr is, így tulajdonképpen a csoport
 fele bölcsis lehetne. Óvónő kolléganőim is foglalkoznak
 a bölcsisekkel és én is az ovisokkal, igy kerek a csoport.
 Azért írtam le a fenti dolgokat, mert nem szeretnék idegen
 tollakkal ékeskedni. Nem óvónőként dolgozomés nem is 
szeretném óvónőnek feltüntetni magam. 

1 megjegyzés:

  1. Azt szoktam nézni hogy milyen ügyes vagy milyen szép dolgokat készítel! Akkor mikor megjegyzem hogy milyen szerencséje van a munkahelyednek hogy ilyen alkalmazottjuk van akkor rád gondolok és nem a beosztásodra!:-) Nagyon hálás lehet ilyen picurokkal dolgoznod, persze gondolom fárasztó is sokszor. További jó munkát és sikeres kreatívkodást kívánok neked sok szeretettel!

    VálaszTörlés