Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2013. október 30., szerda

Elmaradásaim és egyebek.

Piros kárpit eltüntetve, kis ablak befüggönyözve és 
a kis asztalra terítő is került. 
Az ágy tároló szekrény is piros volt, áttapétáztam és 
a bábparaván is új ruhát kapott.
Mesesarok, matrac huzatot és párnákat varrtam, na 
meg függönyt és elkötőket.
Dióbél bácsi, kicsit vagány lett, de a gyerekeknek tetszett.
Félig kész szülinapi sünik, még hiányzik az orruk és a szemük.
Szakrajz táska, rajztáblának, rajznak és egyebeknek.

Megérkeztem jeltábla.
Szülinapos jeltábla, még hiányzik a hónapok táblája 
és a kampók a jeleknek.
Babalátogatóban is voltunk, keresztszemes kép a szobájukba.

Gratula üdvözlőlap, sk.
Mindenszenteki sírdíszek, tegnap készültek.
Hát ennyi, sajnos a többiről nem készült fotó, még 
mindig nem vagyok a helyzet magaslatán, majd egyszer,...
talán....

1 megjegyzés:

  1. Ne legyél már magaddal annyira maximalista? Annyira sok szép dolgot alkottál nagyon ügyes vagy! Nagyon barátságot kedves dolgokat készítel ebbe az oviba ide biztos örömmel mennek és játszanak a kis gyerkőcök!

    VálaszTörlés