Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2016. december 21., szerda

Elnézést kérek mindenkitől hogy huzamosabb ideje hanyagolom a blogot.
 Ha esetleg valakinek neadjisten hiányzom, itt fellelhető vagyok:
https://www.facebook.com/katalin.konczinebartal
Köszönettel :)

1 megjegyzés:

  1. Hiányzol valóban többször néztem már be blogodba de hiába!Fb-ról kiléptem, így sajnos csak nézegetni tudom az eddigi munkáidat! Sok sikert jó gyöngyfűzést kívánok!

    VálaszTörlés