Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. február 6., vasárnap

Ajjaj...

A tegnapi hangulatom adott volna témát az agyfürkészeknek. Cuppogva nyalogatták volna a tíz ujjukat. Nem mondom hogy nekem jól esik az ilyen depis hangulat,(gondolom másnak sem) de termékeny nap volt. Három nyakbavalót készítettem el egy délután, szinte észre sem véve, hogy mit csinálok, úgy el voltam belülről zoknisodva. Reggel kisütött a nap, fényképezni is lehetett, tehát fel is kerültek a képek. Bár olyan nagyon nem hepi a hangulatom, de megpróbálok nem agyalni, ma inkább nem fűzök, körülnézek a neten...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése