Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. február 5., szombat

A lélek fénye kihuny.

Azt hiszem mostanában túl sokat gondolkodom, lehet hogy nem kellene. A világ alakulása is belejátszik a gondolatok sötét voltába. Túl sok a negatív gondolat és ez egy idő után kioltja a lélek fényét. Mikor az embet eljut a lét-nem léttől, a létezem-nem létezenig, és -az akkor mi van, semmiig- lehet hogy....., persze néha a negatív visszacsatolások megerősítik a gondolataiban. A baj a megszokás, már nem is fáj, mikor tudod hogy mindíg is így volt. Teszed a dolgod, éled kicsiny kis életed, megszokod hogy sokszor levegőnek néznek, (tudod, levegő nélkül nincs élet), amit kérnek megteszed, segitesz amiben csak lehet, csak neked ne kelljen semmi, neked nem lehet hogy gondod van, nehogy már rám haragudj a világ helyett. Dehogy is haragszom, a világra sem , nemhogy másra, csak hát néha ....igen ezek a kis dolgok egyre halványítják a lélek fényét és egy idő után a lélek fénye kihuny....

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Az a baj, hogy azért ígérem meg mert meg is akarom tenni, csak kellene valami vagy valaki aki eszembe is juttatja, hogy aznapra kinek mit ígértem.(általában naponta 5-6 ilyen van, és mindenkinek fontos) Talán egy notesz?! Ezentúl nem fogom azt mondani, hogy oké meglesz, hanem azt fogom mondani, oké, megpróbálom.
    Szerintem az én legnagyobb hibám az, hogy mindenkinek meg akarok felelni, mert attól félek, ha nem teszem akkor utálni fognak.

    VálaszTörlés
  3. Remélem már jobb hangulatban vagytok, és még a nap is kisütött.

    VálaszTörlés