Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. szeptember 28., szerda

Pénz-virág

Keresztgyermekem szülinapjára készítettem.
Legyen ajándék, de nem tudtam mi legyen az, 
így született az ötlet, akkor kap virágot, de 
nem akármilyet.:)

2 megjegyzés:

  1. Nagon ötletes vagy , nagyon szép és mutatós lett! Már hiányóltalak régen jelentkeztél!:)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, hogy nagyon hiányoltalak én is. Ötletes a virág.

    VálaszTörlés