Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. szeptember 28., szerda

Minden más...

Úgy alakultak a dolgok mostanában, hogy nem igazán jutottam gép közelbe. Na és az igazat megvallva nem is nagyon volt mit feltölteni. Készítettem vagy tíz szakrajz tatyót, keresztszemes könyvjelzőt vagy hatot és kigyöngyöltem a lányom hastáncos gyakorló kendője alját. A gyöngyök meg csak úgy elvannak, várnak türelmesen. És persze az igazsághoz az is hozzátartozik hogy kéne vennem pár féle gyöngyöt is mert van ugyan sok, de soha sem az ami kellene és az ihletnek, meg a kedvnek is híján vagyok mostanság. Valahogy nem az igazi semmi megint....

1 megjegyzés:

  1. Ezt nem szeretem hallani mikor ezt mondod!:( Miért nem mutatod meg nekünk pld. a könyvjelzőt azok is biztos szépek lettek! Éppen valamelyik nap voltál az eszembe, bár biztos van más elfoglaltságod is, de annyi ilyen kézügyességes oldalon látom hogy játékot indítanak. Nincs kedved ilyenekkel foglalkoznod? Olyan szép munkáid vannak, olyan ügyes vagy most úgy veszem észre nagyon levagy hervadva. Gondoljál valami szépre vedd elő a maradék gyöngyeidet és kapcsolódjál ki! Hajrá !!!!

    VálaszTörlés