Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. október 6., csütörtök

Megint táska gyár.





Rendelésre készültek, egyen-táska egy család hölgy 
tagjainak. Béléses, cipzáras és van egy kis belső zsebe is. 
Kb.: 40cm széles és 30cm magas plusz 35cm a fül hossza. 
Bocs de az utolsó képet elfelejtettem befordítani. 
Az alapanyag megunt, elnyűtt farmernadrág két szára és 
maradék anyag.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki,tetszik! Örülök hogy megint aktív vagy!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon klasszak a táskák, jó hogy itt vagy.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, örülök hogy tetszik. Az aktivitás csak látszat. Muszáj volt megcsinálni rendelték, különben még mindig nadrágok lennének.

    VálaszTörlés