Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. december 9., vasárnap

Ezer a dolog...

Nagyon-nagyon iparkodom, de még mindig alig
 érem utol magam. Igaz ehhez hozzá tartozik, hogy újabb
 és újabb tennivalókat találok ki és gyűjtök be magamnak. 
Szeretek ezekkel a dolgokkal pepecselni, kicsit sem
 kényszer, inkább öröm.

Mézeskalács gyertyatartók egy fél falunak. 
A sütés itt nem az én érdemem, csak a díszítésben vettem 
ki a részem derekasan. A falu "Mindenki Karácsonyára" 
készültek, a sajátjaim majd később....



A téli dekoráció egy része. Nem készült konkrétan karácsonyi, 
így nem kell ünnep után cserélni, csak tavasszal. Ilyen az ovi 
összes ablaka, az egyik aranyos kolléganőm ötlete alapján. 
A hópelyhek nagy része saját gyártmány kb. 300 darabot 
gyártottam ...
Az idei Mikulás hadsereg. Tényleg egy seregnyi, 
hetven darab készült összesen zsákkal együtt.
Egy kislánynak rendelte mikulásra gavallér osztálytársa.:)...
Adventi vásárra készültek...


Asztaldíszek egy pizzériába, rendelésre. Tíz darab és egyforma...

És elérkeztünk a saját mézeseimhez. Mire fényképig jutottam 
elajándékoztam két tálcányit a díszítettből, ezek meg sem lettek 
örökítve. A nagyobb részét nem rajzoltam meg, elfogy úgy is. :)
Természetesen a gyerekeim is segítettek, a szaggatásban,
 díszítésben, hogy végül is hány tepsi lett nem is tudom,
 15 után már nem számoltuk.:)


És a tegnap esti ujjgyakorlat levezetésként, saját minta. 
Jó hosszúra sikeredett bejegyzés lett. :) 
Most egyenlőre ennyi voltam, majd jelentkezem.  
  

3 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép dolgokat készítettél, nagyon ügyes vagy, büszke lehetsz magadra.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aktív voltál, szépek nagyon ! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kellemes, békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés