Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. december 31., hétfő

Szilveszteri zsömik és bagett



Már régóta kacérkodom a gondolattal, hogy ki kéne 
próbálni a kenyérfélék sütését. Most volt egy kicsivel 
több időm és a blogokat nézegetve Évánál ,akinek nagy 
tisztelője vagyok, és imádom a dolgait, újra szemembe 
tűntek a péksütik. Na most vagy soha alapon, légy ami 
akarsz nekiálltam, a végeredmény itt látható. A zsömi 
már kevesebb mert meg kellett kóstolni még forrón. 
Nagyon köszönöm a recepteket szuper jók és így 
elsőre, öndícséret de akkor is, meg vagyok elégedve 
a saját teljesítményemmel, bár jó receptből könnyű...:)
  

1 megjegyzés:

  1. Csodásak lettek a péksüteményeid, nagyon ügyes vagy! Boldog új évet kívánok és minden jót és szépet az egész családnak!

    VálaszTörlés