Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2013. január 19., szombat

Esett egy kis hó


  
Az utcánk, hótoló után még esett vagy 5 cm.


Hó alatt a kert.

Szombat reggel ilyen látványra ébredtem. Szerencsénk 
volt, a nagy szélből mi csak keveset kaptunk, így nagy 
hófúvások nem alakultak ki. Az utakat is sikerült 
normalizálni szombat délre. Persze hó az van elég 
így is, több ponton mértem 29-35 cm. Csütörtök 
péntek így is cudar volt, csütörtökön elengedték a 
gyerekeket az iskolából korábban, de így is nehezen 
értek haza a busszal, pénteken el sem engedtem őket, 
igazam lett akadozott a közlekedés nem kicsit. 
Régen volt ilyen nagy hó, de nagyon szép.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése