Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2013. január 13., vasárnap

Év elejei ez meg az


Igazából még szilveszter napján készült, de csak 
most került sor fényképezésre.



Füliket ritkán gyártok, most kezembe került 
ez a két kicsi vitrail , már el is feledkeztem 
róluk. Van hasonló gyűrűm és még van egy 
nagyobb kövem abból medál készül majd. 





És itt van pár egyszerű ám mutatós darab. 
Tegnap este születtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése