Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. január 25., kedd

Elkelt a menyasszonyi



Elkelt a menyasszonyi lánc.
Az új tulajdonos mindennapi használatra szánja,
magasnyakú pulcsival, garbóval, kért hozzá egy
karkötőt is. Végül is minden az
amit belelátunk, jól fog mutatni az tuti.:)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép darabok! :)

    Én is imádok gyöngyöt fűzni, csak sajnos nagyon kevés mintám van. Lennél olyan kedves, és megosztanád ennek a nyakláncnak a fűzésmintáját velem a tenerifa@gmail.com e-mail címre? :)

    Köszönöm előre is!

    U.i: természetesen nem kereskedelmi céljaim vannak, csak a saját örömömre, illetve barátaimnak ajándékba fűzök. :)

    Horváth Timi

    VálaszTörlés