Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. január 18., kedd

Hamupipőkék XD

Hogy miért is nem írtam és gyöngyöltem idáig? Azért mert az én két gyönyörűséges, imádott, egyébként ügyes két kamasz lányom, kicsit kajlább volt a szokottnál és leborította az egyik gyöngyös dobozomat. Bánom hogy nem fényképeztem le, lett volna mit, megterítették az asztalom előtti területet rendesen. Én úgy tárolom a gyöngyeimet, hogy kb színek szerint dobozolva legyenek. Na ez a doboz is ilyen volt, 16 rekesz, a fehér, az átlátszó és a krém különböző árnyalataival. Természetesen apró kása az édes. Össze is szedték a drágák, szorgalmas hamupipőkeként de csak a dobozszám stimmelt a színeket át kellett válogatni újra. Szívás. Na ez eddig tartott, és most már talán fűzök is valamit. XD :)

1 megjegyzés: