Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. január 30., vasárnap

Földrengés

Először nem is akartam még említeni sem, minek, szerdán is volt egy. Azután kiderült hogy ez nem is volt olyan kicsi. Tehát: rengett a föld szombaton este, furcsa érzés, morgás, mint egy nagy üres teherautó, de a föld alól jön, közben mozog a környezeted mintha megszédülnél, érdekes volt. A lányom az emeleten jobban érezte, mocorgott az asztala és kocogtak a tárgyak a polcokon. A mobil szolgáltatás telített volt nem lehetett telefonálni, a neten a közösségi oldalakon az emberek ijesztgették egymást, elgondolkodtam.....A mai emberek hozzászoktak a technika vívmányaihoz, ha csak kétszáz évet is visszaesnénk.....elgondolkodtató....

1 megjegyzés:

  1. Na ez az. Mi lenne a néppel, ha egy ilyen, vagy ne adj isten ennél nagyobb természeti csapás folytán, nem lenne áram, telefon, stb. Káosz, első lépésben, aztán újra megtanulnánk élni, ezek nélkül. Bár amilyen a mai gazdasági helyzet, nem is kell természeti csapás ahhoz, hogy lassan megtanulj áram, technika és egyebek nélkül élni. Mert pénz nélkül ugye... Na de sebaj, túlélő típus a magyar! :)

    VálaszTörlés