Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. július 17., vasárnap

Mibe is kezdtem bele....

A nappali romokban (festek, mázolok), bejárati ajtók cseréje, ezért a lakás többi része is romokban, fúrás, faragás, meg minden iparos munka. Szóval nyár van, lakásfelújítás, majd jelentkezem ha végeztem, végeztünk....:)

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Gondoljál arra, hogy milyen szépek lesztek ha végeztek!

    VálaszTörlés
  2. Bizony nagyon szépek lesztek, tavaly mi is csináltuk, fel a fejjel, kitartás!

    VálaszTörlés