Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. július 7., csütörtök

Saját táska

Mostanában rászoktam az egyszerre nagyobb tömegű
bejegyzésre. Teljesen véletlenül alakult így, mindig el
vagyok maradva. Most hogy szabin vagyunk a párommal, 
kicsit kirándulgatunk is a lányokkal, így a blog mindig 
tolódik. Holnap is kirándulunk, Visegrádra megyünk 
a Palota játékokra.Azért készülnek a dolgok folyamatosan, 
a heti adag két címer, öt táska és két lánc. 
Ja és kimeszeltem, takarítottam a kamrát, közben 
rájöttem mennyire megcsappant a lekvár készlet, még jó
hogy van gyümölcs az idén bőven, lehet pótolni.:)


Vééégre van saját táskám is! 
De ezt már nem adom senkinek, nagyon kényelmes, 
jól pakolható, bőven van benn hely. Öndicséret büdös, 
de szuperül sikerült darab.:)

1 megjegyzés:

  1. Valóban szuper nagyon jól néz ki! Tetszik a kék szín, de lila még jobb.:-)) Egyszer ráveszlek, hogy készítsél nekem is jó? Most csak kiránduljál, meg főzzed a befőtteket!

    VálaszTörlés