Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. július 24., vasárnap

Végre rend van.

Ami tudjuk, hogy viszonylagos, de rend van minden a helyén. Végre végeztem a dekorkő ragasztással és fugázással is. Hááát ami azt illeti nem volt nehéz de elég macerás a fugázása. Ragasztás negyed óra, utána háromnegyed órát csiklandozod a falat kis ecsettel. Azután kezded a következő adagot, és így tovább míg el nem készülsz. Én most kb, 6 négyzetmétert ragasztottam fel két zsák flexibilis csemperagasztóval. Különben szuper a cucc Hungarostone a neve és többféle kapható. Boltokban kicsit húzós az ára, de a gyártó egy telefon után házhoz hozta a feléért. Ajtók a helyén, falak lekenve, kitakarítva, kipurcanva, szóval vagyok.:) A felpakolt gyöngyölések még a rumli előtt készültek, csak olyan hirtelen álltunk neki mindennek hogy már nem volt időm felrakni őket.

3 megjegyzés:

  1. Akkor most egy kicsit pihenjél! Azért tehetnél fel képet arról is amit ragasztgattál!

    VálaszTörlés
  2. Bizony szeretném én is látni. Öröm, hogy már rend van és szép minden.

    VálaszTörlés
  3. Am, köszönöm a biztatásokat.Ígérem holnap teszek fel képeket is. Pihenni majd télen lehet, most még vannak dolgok a fejemben amit meg szeretnék valósítani míg jó idő van.:)

    VálaszTörlés