Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. július 6., péntek

Nagyon nincs kedvem, de...


Annyira de annyira meleg van, nincs kedvem semmihez.
De azért csináltam egy új nyári táskát,

és egy egyszerű vidám kis láncot.
De egyenlőre ennyi a tudományom.

És akkor megeredtek az ég csatornái...
A fehéredő pöttyök jég gombóckák, esett a jég 
vagy 25 percig, jó hogy esővel.

Ami utána maradt, a másfél órás felhőszakadás 
eredménye.

Nem kicsi a víz, az út közepén.

 Úsznak a gyümölcsfák,

és a kert. Életmentő volt az eső, bár a jeget hanyagoltam 
volna. Ma reggelre sok változás nincs, 30 fok, 
magas páratartalommal, igazi szauna.

1 megjegyzés: