Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. július 31., kedd

Trespassing kari és tsa.



Egyszerű és mutatós (szerintem), az alapanyag sem került 
sokba, klassz nyári kiegészítő.


Már nagyon tele a hócipőm, illetve a gumicsizmám. Már 
megint felhőszakadás, most kevesebb jéggel igaz, de sokkal 
több vízzel. Vasárnap délután fél hat után leszakadt az ég,  
pillanatok alatt olyan vihar kerekedett hogy csuda, figyeltük 
 az időkép radarját a neten, láttuk hogy jön, mégis hirtelen jött. 
Az egyik szoba beázott, nem kicsit, a pincébe a ház alatt 
befolyt a víz, a terasz teteje kilyukadt, a ház legtetejéről a 
szél letépett egy hat méteres lécet, az egyik gép valószínűleg  
elhalálozott, nem volt elég gyors a kikapcsolásban. 
Amúgy szép az élet, jól vagyunk, biztosítónak jelentve.    
A múltkori esős képeken lévő vizet kéretik megszorozni 
hárommal na ez a mennyiség vágtázott végig kicsiny falunkon. 
Az öregebbek szerint sem volt soha ennyi víz, a képen látható 
utcában nőttem fel emlékeim szerint, és anyukám szerint sem, 
soha nem volt ilyen, hogy az utca közepén lábszár középig 
érjen a víz. Könyörgöm valaki csak egy kicsit zárja el 
a csapot. Már lassan átveszem malacka köszöntését a
 Mici mackóból: Boldog viharnapot... :) 

1 megjegyzés:

  1. Csodaszép karkötők!
    Atyaég, hogy felétek mekkora a víz volt! Nem csodálom, hogy unod!

    VálaszTörlés