Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2012. július 16., hétfő

Zöld szoba és táska


Ha nyár akkor egy csöpp festés, most a kisebbik lányom 
szobája volt soron. Megígértem mire középsulis lesz 
eltüntetem a szívecskés tapétáját. Persze a zöld színnek 
maradnia kell, nem is egy színben. Na szóval így sikerült. 
Eszembe jutott glettelés közben, hogy jó mókushoz híven 
gyűjtöttem be egy polcot valamikor, természetesen lomis, 
na ha megvan akkor össze is lehetne rakni. Ez plusz egy 
napi legózás volt, mert a polc darabokból áll és ki tudja
már mi hova való ennyi idő után. Persze a méret sem jó
 alakítani kell, az eredmény fentebb látható.

Készítettem egy táskát is a leányzónak, 
alapanyag egy kiszuperált bőrnadrág.   

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Vagy mondtam már? Szép ez a zöld szín és ügyesen összepakoltátok a polcot is jól mutat a zöld háttérrel. A táska egyszerűen hihetetlen hogy miből mit tudsz csinálni?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,hogy is szokták mondani: szegény ember vízzel főz. Én is azt teszem amit Te, valamiből-valami mást, csak az alapanyagok másak. :)

      Törlés