Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. június 29., szerda

Jihűűű ...!!!

Díjat kaptam Évától nagyon köszönöm hogy 
rám is gondolt.
Tehát:
A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.


Akiknek tovább szeretném adni:
cujO
_citromka
Kriszta
Edina
Zoltán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése