Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. június 21., kedd

Kis szusszanás...

Végre egy másik hét. Tegnap punnyadtam majd az egész nap. Kaja maradt főzni sem kellett, tehát pihi. Ma reggel leszedtem a borsót most fejtik a lányok így szabad a gép, mert különben sorsot kell rá húzni. :) Elég sűrű volt az elmúlt hetem, de eltelt. A vasárnapi bográcsozás is sikeresen eltelt, épp hogy megfőtt a pörkölt leszakadt az ég. Kaptunk egy jó kis felhőszakadást apróbb jéggel, amilyen gyorsan jött el is ment, de a levegő nagyon lehűlt utána.
Úgy gondoltam a blogra is ráfér egy kis frissülés kicsit változtattam a kinézeten. Gyöngyöltem is csak hááát, elfelejtettem a képeket felrakni, ez holnapra marad.
És ezen nincs semmi photoshop meg sötétítés, ez ilyen volt, randa és száguldott mint a gyorsvonat.
Így esett, itt már távolodik tőlünk, de nálunk is ilyen intenzíven esett. A falu szélén lakunk, ezért is készülhetnek ezek a klassz képek, itt szabad a kilátás több irányban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése