Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. június 17., péntek

Zakkant hét...

Még élek, de már alig :) . Június 10.-én megvolt az évzáró az oviban ahol dolgozom. Hétvégére a kisebbik lányom összeszedett egy középfül gyulladást irány a doktor, másnap a gégészet. A nagyobbiknak hál istennek már megvolt az évzáró a középsuliban, ezt letudtuk. Szombaton a kicsinek is évzáró, végre. Vasárnap, falusi ünnep :) : búcsú. Mára ez már nem a kivonulós, körhintázós, vegyünk valamit búcsút jelenti a családunkban, hanem a süssünk-főzzünk finomságokat, jönnek a vendégek formájút. Szóval jönnek a vendégek, én hívtam őket, szívesen látom valamennyit. Főzők nekik húslevest, sütök finom husikat és sütiket. Kókusz szeletet, almás krémest, puncs szeletet, gyümölcsös lepényt és sajtos rudat, ezt rendelték. Levezetésként pedig egy jó bográcsos pörkölt. Na szóval ezért nem jelentkeztem eddig. Ja és érik a cseresznye, a meggy, a málna, a ribizli és a borsót is szedni kell. Na nem panasz, örülök neki.:) Legközelebb képekkel is szolgálok, ígérem.

1 megjegyzés:

  1. Ma voltál éppen az eszembe, hogy ha nem jelentkeztél volna, akkor is írtam volna hogy mivan veled? A magyarázat közben megérkezett, akkor pörgös napjaid voltak. Szokott ez így lenni, hogy minden összejön. Lazítsál egy kicsit azért, szép hétvégét kívánok neked és családodnak! Aztán ne feledkezzél el néha-néha gyöngyözzél is kicsit lazításképpen,:-))

    VálaszTörlés