Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. június 7., kedd

Zöldek



Na egy ideje nem raktam fel semmit, most pótolom. 
Az az igazság hogy a gyöngyök most egy kicsit a 
háttérbe szorultak, de folyamatosan ügyködöm rajtuk 
is, csak hát....jó az idő is meg más dolgok is megmozgatják 
az agyamat, és akkor még nem is szóltam a kertről. 
Másik hobbim a kertem, dísz kert és van veteményesem 
is, ilyenkor itt sok a tennivaló, de nagyon szeretem.
Minden zöld és virágzik vagy terem, érik, stb...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése