Évek óta gyűjtöm és fűzöm a gyöngyöt. Tudom van nálam sokkal ügyesebb, sok gyönyörűséget látok az oldalakon, de szívből és szeretettel készítem műveimet. Szeretem a kreatív kézműves elfoglaltságokat, gyöngyfűzés, decoupage, varrás és foltvarrás a kedvencem. Létrehoztam a blogot, hogy közszemlére tegyem műveimet. Azután úgy alakult, hogy egy kicsit az életem és egyéb más dolgaim is ide kerültek.
Kedves látogató megtisztelsz hogy rám kukkantasz.
De mindenek előtt: gyöngy, gyöngy, gyöngy....

2011. június 7., kedd

Táska gyár


Készítettem egy táskát, az első képen látható, és ez 
beindított egy lavinát a fejemben. Így hát hamarjában 
két nap alatt született vagy öt darab, és még kettő 
harmadnap. Most ott tartok hogy kiszabtam még két 
másik fazont, és egy példányt egy harmadik fazonból.
Most erre kattantam rá, amíg van anyagom kéznél 
addig táskázom is.:)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofák, imádom a táskákat! Mit csinálsz annyi táskával, azért gyöngyözzél is néha. Már aggódtam hol vagy ilyen sokáig.

    VálaszTörlés
  2. Köszi az aggódást, csak egy kicsit elhavaztam egyéb mindennel, próbálom utolérni magam.A táskákat pedig eladtam. :)

    VálaszTörlés